دانلود رمیکس سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص+متن آهنگ

فیلــــــم و موزیکــــــ ★

Wink Girl

 دانلود رمیکس سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص+متن آهنگ

 

MP3 320 kb/s MP3 128 kb/s
Download Download

متن آهنگ

 

تو چشای تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاه تو انگار یه احساسی هست
غم دنیا رو فراموش میکنم وقتی
به تو نگاه میکنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیزِ عزیزم
از دیدن تو سیر نمیشه چشم من
به تو نگاه میکنم..


 ♫♫♫ ♫♫♫

وقتی که نزدیکم به تو انگار
دلم میلرزه هر دفعه صد بار
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه میکنم
عزیزِ جونم نامهربونم
گوشه ی چشمی به این دلِ خونم
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه میکنم

آرومِ جونم بدون تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دل خونم
بدون تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم

 ♫♫♫ ♫♫♫

به هوای تو تازه میشه حال من
وقتی که هستی خوب میشه احوالِ من
تو رو دوس دارم تا ابد کنارم باش
به تو نگاه میکنم..
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیزِ عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه میکنم..

آرومِ جونم بدون تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دل خونم
بدون تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم

 

 ________________________

 

 

 

 

 

نظر یادتون نره!

 


نظرات شما عزیزان:

از همه فاصله دارم
ساعت21:13---27 مرداد 1393
وبت حرف نداره خیلی نازه وپر محتوا عزیزم

محمد صادق زاده
ساعت16:24---27 مرداد 1393
سلام وبلاگت خیلی قشنگه به وبلاگ منم بیا ونظر بده

بهنام
ساعت16:06---27 مرداد 1393
سلام به مدیر وبلاگ . وبلاگ خوب و فوق العاده ای دارید به وبلاگ منم سر بزنید مطمئن باشید پشیمان نمی شوید اگه آمدید حتما نظر یادتون نره امید وارم بیایید . خداحافظ

با سلام
ساعت3:00---27 مرداد 1393
زیبا بود

از همه فاصله دارم
ساعت21:13---27 مرداد 1393
وبت حرف نداره خیلی نازه وپر محتوا عزیزم

محمد صادق زاده
ساعت16:24---27 مرداد 1393
سلام وبلاگت خیلی قشنگه به وبلاگ منم بیا ونظر بده

بهنام
ساعت16:06---27 مرداد 1393
سلام به مدیر وبلاگ . وبلاگ خوب و فوق العاده ای دارید به وبلاگ منم سر بزنید مطمئن باشید پشیمان نمی شوید اگه آمدید حتما نظر یادتون نره امید وارم بیایید . خداحافظ

با سلام
ساعت3:00---27 مرداد 1393
زیبا بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ، Download ، عکــــــس ایرانــــی و خارجــــی ، برنامه آپدیت ، فیلــــــم ایرانــــی و خارجــــی ، موزیکــــــ بــــا کــــلام و بــــی کــــلام ، ،


برچسبها:
نوشته شده در یک شنبه 26 مرداد 1397برچسب: آهنگ,سینا ,شعبانخانی, جادوی خاص,دانلود,,ساعت 12:50 توسط سارا بهرامی|



قالب ساز آنلاین